torsdag 16 april 2009

Torsdag

Hejhej
Nu sitter jag här och äter lite godis och kollar på Seinfeld. Gästerna gick för en timme sen ungefär. Det var dom som vi var hos i måndags, Yvonne och Rolf plus deras son Fredrik och hans flickvän Marie. Vi fikade lite och pratade.
Idag har vi varit i backen och åkt som vanligt i några timmar. Vi har nog hittat vår favorit backe nu, det är nog den vi åkte igår, den med massa gupp och den är inte så där otroligt lång som dom andra! Den är riktigt rolig, hihi. Och jag blir bättre och bättre. Vi fick till och med mamma och pappa att åka! Dom verkade ju tycka att det var kul, och blev stolta när dom flög nån cm hihi :)
Fast jag och mamma är lika duktiga nästan. Fast hon ramlade första gången, haha.
Aja, det är det som hänt idag. Jag vet inte om det blir snowboard i morn? Mamma verkade inte tycka det -.- men vi får se!
Och i morn måste jag filma stugan...eller ja, lägenheten. Ska försöka iaf. Men nu ska jag nog gå och lägga mig snart, ha det bra, god natt!

/Elin

2 kommentarer:

Hasini sa...

va´kull du verkar hehe men då åker ju snart ,,

Elin sa...

Hasini: Va? Om jag åker snart, ja? Vi åker på lördag.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!