söndag 5 april 2009

Cotte-träff

Hej!

Idag var det som sagt Cotte-träff. Den började klockan två, vid Haninge typ.
Det var runt 20 kanske 30 hundar där. Två eller tre var i andra raser.
Vi var där i nästan två timmar. Vi gick på en liten promenad allihopa och så åt vi korv med bröd.
Så mycket mer var det inte...sen åkte vi i alla fall hem. På vägen frågade Kamilla om vi kunde göra nånting i morn. Aa visst kan vi det, svarade jag. Sen kom jag på att hon frågade ju förut om jag kunde sova över, så jag tänkte aa men då kan jag ju lika gärna komma idag. Och det fick jag. Så om ungefär en timme ska jag vara där, klockan 6. Hon ska på simning i kväll också, det blir kul att se. Men nu måste jag faktist började packa och gå snart.
Jag kanske skriver sen hemma hos henne. Ha det bra allihopa!

Jag tog en bra bild på Elliot, och även typ fem till bra bilder. Men då kom det sig att minneskortet inte riktigt satt i. Så det blev bara dom här, men det får duga, för jag kan inte spolla tillbaka tiden och ta nya.












/Elin

2 kommentarer:

Kami sa...

va många cottisar:P:D

Erika sa...

fin fina bilder ;)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!