onsdag 1 april 2009

01 04 09

Hej, bloggläsare.

Idag är det onsdag och den första april.
Började dagen med att skrämma Nada lite, haha.
Elin: Du får komma idag men du kommer nog inte hinna träffa Elliot.
Nada: Vf?
Nada: Varför kan jag inte....nej.....säg inte att.....Elliot......har..... :'(
Elin: För han ska till veterinären sen och kolla på ett sår han fått på magen.
Nada: VEM HAR SKADAT DIN PELLOT?! :'( :@
Elin: Jag vet inte rikitigt. Han gick på nåt igår kväll så fick han ett sår på magen :(
Nada: Stackarn :'(
Elin: Men han är inte jätteskadad....
Nada: Ok, men det är synd om honom!
Elin: Mm :(
Nada: Hoppas han blir bättre
Elin: Mm :(
Nada: Men vadå kan jag komma? "/
Elin: Aa, men du kommer nog inte hinna träffa han.
Nada: Ok :( :)
Elin: Är inte säker på när han skulle åka dit
Nada: OK
Elin: Juppsi duppsi....
APRIL APRIL DIN DUMMA SILL, JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!

Han mår finfint! :)
Nada: FAAN! :D Du den gick jag fan på!
Elin: Hahahaha! Jag visste det! För ingen av er hade nämt det i skolan. Och jag sa till H och K, ni vet va det ör för dag i morn va?
H: Nä, va? vadå?
K: Onsdag?
E: Haha, ni får se i morn.

Så, ja, så gick det med det. Sen i skolan så hade Aylin tydligen nämt att det var första april och då gick det inte så bra att luras.
Vi hade iaf dikter (Hanna), skriva slutet på en berättelse (Anders), mattegrej (Marléne) och Rolad Dahl på engelskan (Karin) den här "tema vecka dagen".
Nu är det bara två dagar kvar, sen är det lov! Och efter lovet ska jag till Vemdalen i en vecka. Woohoo! På fredag nästa vecka ska jag vara med och kolla på en hundutställning i Kista. Och den första maj ska jag på en utställning i Söderköping. Det bli ju kul kul!
Efter skolan cyklade jag och Nada ner i rålis där vi mötte pappa och Elliot. Vi tog med han hem och gjorde lite mellis. Och lite andra grejer...
Sen skulle hon hem och då gick jag med till t-banan. Sen gick jag med Elliot på en promenad. Och när jag kom hem åt jag mat.
Jag funderar på att jag måste göra om min header. Det går inte att ha ett svart vinter tema över allt när det börjar bli vår, tycker jag! Så det ska jag försöka påbörja idag, kanske blir klar, kanske inte. Glöm inte att RÖSTA innan ni lämnar min blogg! Nu är det två veckor kvar. Och lämna gärna en kommentar också. Kram på er!

/Elin

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!