fredag 17 april 2009

Fredag, åker i morn!

Hej!
Nu sitter jag här med en sovande hund i mitt knä denna fredag kväll. Tänk att det redan är fredag, oj oj oj! I morgon eftermiddag åker vi, det var tänk att vi skulle åka på söndag. Men eftersom dom kommer och kolllar städningen klockan 10 på söndag, så kan vi lika gärna åka på lördag. Men vi hinner nog åka lite i morn också om vi inte sover så länge. Det har varit väldigt kul att vara här! Fast att man haft jätte ont i fötter och ben och det har varit lite kallt ibland och stugan är inte så jätte mysig och man hade velat vara här längre så man hinner med snowboard också. Men allt kan inte var perfekt. Det har varit roligt iaf. Och i morse filmade jag hela stugan. Nu är typ hela minnet fullt, men men det gjorde inte så mycket, får skylla mig själv om jag tappar bort ett på 2 GB och bara har 250 MB eller nåt nu. Fast om jag behöver ta kort på nåt så kan jag ju alltid sätta in mobilminnet så löser det sig. I kväll är det Talang, om en timme ungefär.
Det har som sagt varit kul här, fast jag har saknat Stockholm och en del av klassen, ja hela rubet liksom så det blir ganska skönt att komma hem! Fast den 6 timmars resan hem är inte lika trevlig. Och inte den där matte boken som ligger och väntar på bordet heller.
Ha det bra! Skriver nog inte i morn, kanske i bilen, kanske, kanske inte.

/Elin

5 kommentarer:

www.hasinii.blogg.se sa...

neeeej jag missa talang i gen åååååååååå aja.vi ses snart i skolan på måndag

www.hasinii.blogg.se sa...

neeeej jag missa talang i gen åååååååååå aja.vi ses snart i skolan på måndag

Nada sa...

Men åaah......ELIN JA SAKNICH DIGISH!

Elin sa...

Hasini: Du är jämt så duktig du :)
Japp, vi ses!

Elin sa...

Nada: Jaich saknich digich medich!
Ses på söndag kanske?

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!