onsdag 15 april 2009

Onsdag

Hej!
Idag vakande jag ganska sen också, eftersom brorsan ändå sover så länge. Åt frukost typ samma tid som dom åt lunsh i skolan idag också. Var vid backen när dom slutade haha, klockan 13 alltså.´Sen åkte vi i typ 4 timmar. Jag och Jotta åkte bara en backe idag, som vi inte åkte förut. Det är en inte så där jätte lång som dom andra utan ganska kort, det är små och stora gupp i typ hela backen. Tänk att jag plötsligt vågade åka på dom! Till och med alliihopa! *stolt* Hihi :)
Det var riktigt kul faktist. Hasini ville att jag skulle filma stugan, och visst kan jag det, ska försöka komma ihåg det i morn. I morgon blir nog sista skiddagen, sen tror jag att jag byter till snowboard i två dagar. Annars har vi bara handlat lite, och spelat klart monopol, riktigt kul! Pappa vann med alla sina hotell, han hade typ 7 + minst 10 miljoner och vi andra blev helt bankrutt och fick intäkna alla våra gator för att ha råd med att betala han. Haha! :D
Nu är klockan halv tolv. Jag ska kanske kolla ett avsnitt till på Seinfeld, och lämna över datan till...ja ni fattar nog vem, sen sova!
Natti natti!

/Elin

2 kommentarer:

www.hasinii.blogg.se sa...

ska bli kul att kolla filmen hihi

Elin sa...

Hasini: Så bra!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!