tisdag 14 april 2009

Tisdag

Hej,
Vaknade typ 11, och brorsan är ju så seg! Så man får sitta och vänta typ en timme på han. Men men. Idag blev det skidor igen i backen. Det är kul att tänka efter vad dom i skolan gör när man själv bara har det kul. Jag åt frukost typ när dom åt lunch, haha. Idag hade alla lite och mycket...ont i ben och fötter. Jag funderar på att åka snowboard i slutet av veckan. Saknar det, typ två år sen sist. Så det blir nog kul, även fast att jag inte är speciellt duktig. Annars har det väl inte hänt nåt speciellt idag? Spelade lite Monopol för en stund sen med familjen. Man umgås verkligen mycket mer när man åker bort! Men aja, jag hoppas ni har det kul allihopa där hemma, och alla andra, för det har jag. Fast saknar er!
Synd att inga är inne på msn...typ alla sover nu, vid 22 tiden. Men jag ska ta och kolla på andra avenyn på datorn nu efter som jag missa. Juste, vi hade typ en mobilsladd med oss så kanske bilder i morn, men jag lovar inte, för jag hinner inte med datorn så mycket, men kanske.
Natti natti på er!

/Elin

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!