lördag 18 april 2009

Fyndställe!

Asså det här är värsta gratis fyndstället! Igår hittade jag ett hundtuggben som Elliot ville ha, och jag hittade en rosa pinne som man kan ha som hinderbane pinne och han hoppar över den som en galning! Och nyss när jag var ute så ringde jag Nada och jag tänkte gå raka vägen framåt medans jag pratade men hon svarade inte så jag svängde in istället. Och gissa vad jag hittade där i en buske precis vid vägen? Ja, en 50-lapp! Haha, det är ju helt otroligt, hur kan en 50-lapp bara ligga där och synnas, men ingen har tagit den? Kan inte ha legat där länge asså... Värsta turdagen...eller?

/Elin

4 kommentarer:

www.hasinii.blogg.se sa...

de var ju verkligen lyxigt.är du hemma nu eller.

Kamilla sa...

coolt

Elin sa...

Hasini: Ja eller hur ;)
Nej, då var jag kvar där, men kom hem lördag klockan 11 ungefär.

Elin sa...

Kamilla: Mm haha!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!