fredag 3 april 2009

03 04 09

Hej!

Nu är det äntligen påsklov! Jihoo!
Började nio idag igen. Och det rullade på som vanligt. På NO:n var det ju som sagt prov. Det gick ganska bra tror jag. Hoppas iaf!
Efter skolan gick jag hem. Gjorde lite mellis. Och byte om, det var så varmt!
Det var ju typ mjukisbyxordagen idag, så ja jag hade mjukisar. Fast byte då till en kjol när jag kom hem. Sen gick jag ut med hundarna. Gick ner i parken. Gick lite sen gick jag till hundparken, men där fanns det inga hundar. Efter promenaden stannade jag hos Sigge en stund. Fick kakor och dricka. Kollade på 24 också. Sen gick jag hem och åt mat.
Å nu är det bara att njuta av dessa 16 dagars ledighet. Har inte fått speciellt många läxor, inte på alla ämnen iaf. Kan ju göra det mesta på lovet, så jag slipper göra allt när vi ska till Vemdalen.
Men nu ska jag fortsätta kolla på Talang 2009.













/Elin

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!