måndag 6 april 2009

Söndag+måndag=Kamilla

Hej!

Nu sitter jag här hemma igen. Sovde ju över hos Kamilla igår. Först gick jag och köpte lite godis på Vivo, det är 3.90/hg nu, istället för 6.90/hg. Det är ju bra. Antar att det är för att det är påsk snart. Aja, sen åkte jag dit. Vi satt lite vid datorn. Jag laddade bland annat ner Picasa 3 till henne, hon verkade tycka det var bra och lätt. Sen idag så har vi varit inne i stan. Det var kul. Vi gick runt i lite olika affärer. Kamilla hade bara 13 kr med sig. Så hennes köp blev en glass med topping. Jag själv som är ganska "rik" för tillfälet köpte det ni kan se här under + en glass också.
Sen när vi var klara, åkte vi hem till henne. Vi var ute och körde king med två killar, en som var 7 och en som var 11 (han såg ut som högs 10!), haha och dom trodde dom var fett smarta och visste allt! Haha, tvärtom. Dom garvade åt oss fast att det var dom som sa fel. Snorungar, haha! Fast det var ganska kul ändå. Sen åkte jag hem. Och innan jag gick hem så gick jag på en promenad. Och nu är klockan redan 10 nästan, tiden bara flyger iväg?
Men ja, nu ska jag sätt apå tv:n och se om det är något kul.
Jo, juste, jag är fett avundsjuk på Nada! Hon ska med sin pappa, bror och kusin och hans pappa till malmö först, sen ska dom vidare till danmark, tyskland och frankrike om dom hinner.
Usch på er, jag vill också! Saknar Frankrike!! <3> Och eftersom jag är en liten franskflicka så bara vill jag dit asså, love love love!
Men jag fråga Nada, kan du inte smugla ner mig i din väska eller nåt?
Nada: Jo, kom hit 7.00 i morn, vi åker 8.00. Jag lägger dig i min väska och Elliot i min ficka.
Elin: Okej, toppen!
Haha, man önska ju att det var så lätt. Men ja, jag kommer nog inte kunna följa med henne.
Men jag hoppas hon får det jättekul! Och hon kommer försöka skriva varje dag och ta många bilder! :) Så det kan ni kolla. (www.naadiz.blogspot.com)
Nej, förresten ni kan glömma det där med att dom ska åka bort. Jag pratade med henne nyss. Dom kanske åker i sommar istället, för dom kommer inte hinna åka så långt på 6 dagar. Så dom ska bara kampa här nånstans i Sverige. Men det kan ju såklart oxå vara kul! Då kanske det är lättare att smugla ner folk i väskan också? Haha :)
Ha det bra allihopa.






Tröja från Gina Tricot, 49:- (199:-)

Diadem från H&M, 29:-

Örhängen från Ur&Penn, 29:- (49:-)

Nyckelband från PunktShop, 19:- (29:-)

/Elin


3 kommentarer:

Nada sa...

Bra!

1) Du glömde holland
2) Mm och det blir inte kul med Edwin

3) Vi åkte alldrig
4) Min kamera är sönder
5) pappa & norman lånar inte ut deras kameror
6) min mobil har varit död så jag kan inte ta bilder

:S

// Nadiz! xD <33

Nada sa...

Elin? Hur skriver man text på picasa!?

// Nadiz xD <33

Elin sa...

Nada: Haha, lyckat

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!