måndag 13 april 2009

Annandag påsk

Hej!
Idag är det måndag. Jag vaknade vid 10 tiden, åt frukost och kläde på mig sen gick iväg med pläxor, skidor och stavar på axlarna till backen. Det var ganska jobbigt, det är typ 200-300 m dit. Det går ju ganska bra, men det var lite jobbigare hem. Men ja, vi åkte i några timmar och solade i backen och hade det skönt. Och så åt vi räkcrepes, mycket godare än jag trodde!
Och så har vi varit hos Yvonne och Rolf som också är här den här veckan...och dom är släkt till pappa. I morn börjar skolan också, stackare, tur att man är här :)
Men nu ska jag fortsätta kolla på Seinfeld, god natt!

/Elin

2 kommentarer:

Nada sa...

Oki Kul...Mm Visst skit tråkigt i skolan OCH ELIN VETU VA!!!

Haha jag tog med mig en tennisboll till skolan och så lekte jag med den på väg till kisoken med kamilla och så så kastade jag bollen och det flg rakt på lampan i hallen och sen så gick jag och kamila bort men se så kommer två idioter och goolar på oss!!!Den hade ramlat ner på glvet och slutade funka :S

// Nadiz xD <33

Elin sa...

Oj...haha! I skolan, vid ingången?
Fick ni skäll? Får ni betala? :(

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!