söndag 12 april 2009

Nu är vi framme

Hej!
Pappas data hängde med, så jag får nog chansen att skriva lite varje dag hoppas jag. Men jag har nog ingen mobilsladd och man kan inte sätta in minneskort i den här heller så det får bli bilder när jag kommer hem.
Ja, igår sovde vi hos Joel, han är jätte gullig ibland men ibland är han ju bara så jobbig! Hans mamma är ju rätt jobbig och konsig med, men som tur va så blev det ju bara en natt.
Jag och mamma delade på en madrass inne i Joels rum och han låg i sin säng där inne. Det var ganska jobbigt, för han pratade ganska mycket innan vi skulle sova. Vi gick och la oss tidig också, och det var jätte varm, så jag gick ner och kollade på tv med killgänget. Sen gick jag upp, och det tog ju nån timme att somna sen men till slut. Och sen tog det 3 timmar hit, och nu har jag varit ute med elliot. Och vi har packat upp allt. Snart ska Jotta ha datorn igen.
Vi bor i en lägenhet, fast det är som en stor stuga med två stugor över varandra och vi bor längst ner. Det är tre sovrum, 2 våningsängar och en dubbelsäng. Jag och brorsan har varsin våningsäng, för han bara snarkar!
Och 1 hall, två badrum, en dusch och en bastu. Och kök+vardagsrum.
Så det är mysigt. Och skidor har vi hyrt, i morn blir det skidåktning, jihoo!
Ha det bra, och glad påsk igen!

/Elin

5 kommentarer:

Kamilla sa...

Kul för dej medan vi alla pluggar dumma so och får resultater på kemi

Elin sa...

Kamilla: Mm...
Ni får skriva till mig vart jag sitter nu!

Elin sa...

Kamilla: Mm...
Ni får skriva till mig vart jag sitter nu!

www.hasinii.blogg.se sa...

lyxost dig
ha så kul där vi ses i skolan.
de är 8 veckor kvar tills sommarlovet om man inte räknar med den här då rå ha det bra ses.

Elin sa...

Aa visst är det:)
Okej, så bra, sees, ha det bra ni också!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!