lördag 4 april 2009

04 04 09

Jeansleggins Gina
Linne Vero moda

Kofta Gina



Åhlens, 179:-



Vanligt.
Med solglasögonen, men det blev lite konstigare än vad jag ser när jag har på mig dom.




Hej igen!

Nu sitter jag här hemma igen. Med en liten skål med glass.
Dagen blev inte som jag hade trott. För jag åkte faktist till Nada. Dom åkte aldrig iväg, dom ska typ åka i morn istället.
Innan jag åkte så gick jag och köpte en remsa, sen gick jag till Åhlens. Jag tänkte bara kolla lite, sen gå till H&M och leta efter ett par solglasögon. Men jag såg att dom hade ganska många på Åhlens så efter ganska mycket om och men så köpte jag ett par där istället.
När jag kom fram så var Nada med Sabrin och dom mötte mig vid t-banan. Vi var faktist ute hela dagen, var inne typ i två minuter för att gå på toa och hämta cykeln.
Vi åt glass, vi gick runt, vi cyklade, gick ut med Chiko och körde burken, bl.a.
Vid halv 6 åkte jag iväg hemåt. När jag kom fram så gick jag på en promenad sen gick jag hem.
Det var typ fullproppat nere i rålis! Speciellt vid resturangen där gick det ju knappt att gå.
Dom sålde t.o.m korv och brända mandlar. Märks att alla passar på att vara ute i det här vädret. Förutom Hasini typ, som tycker allt är tråååkigt.
Juste, vet ni vad Elliot lärde sig idag? Jag satt på knäna på golvet och hade en godis i munen.
Och skulle få han att typ krama mig eller liksom klättra upp och sätta tassarna på mina axlar. Det gick faktist rätt så bra, haha.
Till slut så satt han en bit i från mig och så gjorde jag ett ljud och han bara tar typ ett steg sen flyger upp i famnen och tar godisen. Lilla sötnosen såg så rolig ut! Det är lite läskigt, men jag bara garvade. Sen satt jag på huck (stavning?) och prova det går också, men lite svårt att hålla balansen. Hihi, det blir en rolig fortsättning. För vissa har sagt att ni borde lära han hoppa upp i famnen, och det låter ju som en rolig sak att lära sin hund. Men han är så liten och jag tvekar på att det går, men nu finns det ett litet hopp att det går att göra fast kanske inte att man står med raka ben.
Och i morn ska vi till en liten Cotte träff. Vi ska promenera och grilla. Det är i Stockholm också, så det blir nog mysigt!
Juste det är inte lång tid tills min lilla sötis fyller år! Och Nada oxå! :D
Men nu får det räcka. Lite bilder bjuder jag på oxå.
/Elin

7 kommentarer:

www.hasinii.blogg.se sa...

jag tycker inte allt är tråkigt som du tror!!!.
ja kanske inte hade lust.dessutom var jag ute och gick en promenad med nelly och syrran

Kamilla sa...

ska du på en cottis träff?

Elin sa...

Hasini: Okejokej, det är bra Hasini.

Elin sa...

Men man kan ju tro det när du säger att allt är tråkigt och att du säger att det inte finns nåt att göra. Men om du inte vill, så säg det på en gång.

Elin sa...

Kamilla: Aa, det ska jag.

hasinii.blogg.se sa...

men jag tycker inte allt är tråkigt

Elin sa...

Hasini: Okej, jag fattar, trodde bara det eftersom du sa det.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!