fredag 10 april 2009

Hundutställning+Nadiz

Hej!
Oj, oj, det är redan fredag nu. Idag möte jag Nada i Kista på morgonen. Vi gick tillsamans till Kista Mässan, där vi skulle kolla på utställningen. Det var kul, fast hade varit roligare om jag hade fått gå med Elliot. Fast vi hann ju inte anmäla han. Och första maj skulle jag ju på en när jag skulle åka med Kicki, men nu går det inte för att hon ska träffa nån :( Fast det var nån i slutet av maj, så förhoppningsvis blir det den. Vi var iaf där vid elva tiden och gick vid fyra. Medans vi väntade på att Cottarna skulle få gå in så gick vi runt och leta efter nåt att äta. Vi hittade till slut nån macka iaf, ost och skink macka, och så köpte vi såna här sura långa godis saker. Sen när vi kom tillbaka och Nada skulle öppna sin macka så sa hon bara: Iuuuw! Och jag ba vadå?
Det var typ rå fisk och nåt grejs, och ja ba också iuuuw! Så ja, vi gick tillbaka och frågade om man fick lämna tillbaka den, för den var typ dubbelt så dyr som den vi skulle köpa, 50 kosta typ fiskmackan? :S Hon i kassan sa aa okej då om ni har kvittot kvar. Vi: Eeehmm.... Jag kom ihåg att jag slängde båda i papperskorgen, så jag gick dit och kolla, aa där låg dom, och jag tog upp dom, haha. Sen frågade vi Kicki om man kan gå ut och köpa korv och sen komma in igen?
Hon sa aa men ni måste fixa stämplar först. Det gjorde vi och så gick vi och köpte korvar.
Efter hundutställningen så åkte vi till Nada. Jag var där i typ en timme sen åkte jag hem. Och nu har jag packat och kollat på tv.


Lilla Elliot som är fin för att åka.


























/Elin

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!