onsdag 22 april 2009

Onsdag




Hejsan!
Var inte riktigt på humör igår för att skriva, var inte alls glad ett tag. Den enda jag kunde gå ut med och prata med var du, du är ju typ den enda man kan prata om vad som helst med, och du står alltid vid min sida.
Idag var jag inte heller jätteglad, men kände mig mycket bättre vissa tillfälen, och nu känner jag mig friskare också. Skolan var ungefär som vanligt, började 9.30. Hade idrott sista lektionen, då skulle vi vara på Kristineberg och springa 3 km. Det var såklart jobbigt, men det kändes ganska bättre. Jag är faktist väldigt nöjd med att jag har börjat att motionera lite varje dag, och jag har faktist fått bättre kondion och det är inte lika jobbigt längre, träning har börjat blivit en mer rolig grej, och pengar får man ju också! Vid två tiden slutade vi iaf. Och då gick jag och Nada till mig. Ingen var hemma då. Jag började med att duscha iaf och Nada kollade på tv, för hon sprang bara ett varv och hon kunde knapp andas p.g.a pollen. Efter jag duschat så åt vi mellis. Sen kom Jotta, mamma och Elliot hem. Sötisen blev ju såklart jätteglad, haha :)
Vi kollade på tv och tränade Elliot lite och sen vid halv fem skulle hon gå. Så vi gick med till t-banan. Efter det gick vi vidare och så gick jag förbi Hundcafét och då passade jag på och se om hon hade kollat om vi kunde vara där när man ska jobba nånstans en dag när det är det där Operation dagsverke. Hon hade inte kollat än, men vi kunde kolla på fredag. Sen gick vi vidare, sen hemåt. På lördag ska jag och Nadiz kolla i Kista tror jag för hon ska få pengar så hon kan köpa kläder, och jag ska hjälpa henne, det blir säkert jätte kul! Hoppas jag hittar nåt också. OBS ELIN, ta med prentkortet från Guldfynd!
Då kan jag passa på att köpa nåt till henne också, för hon fyller år på söndag!! Och kanske nåt till vovven eftersom han fyller på torsdag!
Ja, det var väl allt för idag då, kommer bild(er?)!
/Elin

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Hej! Det är alltså jag som är Elin och det här är då min blogg!